Vackra Gwenda (Ella)



Gwenda går från klarhet till klarhet och de senaste evckorna har en god vän till mig varit här och hjälpt mig en aning med GWenda. Igår red vi till grannbyns lilla terränghinderbana Gwenda var först en aning skeptiskt, men med en fälttävlansryttare på ryggen, blev hon snart övertalad och hon var jätteduktig!

Gwenda älskar verkligen att arbeta och vill gärna göra rätt, vilket är en fantastisk egenskap hos en ridhäst, givetvis. Jag har ju bestämt mig för att sälja henne och jag hoppas att hon hittar en ny ägare som har tiden, lusten och kärleken att ge till den här underbara hästen. men den dag hon ska lämna gården kommer kännas tung. Hon är en saghäst, vacker som en dag och dansar fram, även med ryttare på ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0