Föl! (Malou)

Aradis har fölat mitt i solen.
Fölungen som väl antagligen blir svart (vilken annat färg kan man hoppas på när man har homozygot-svarta Kjarni till farsa och en fux till morsa?) har lång och lurvig päls. Kan vara ett sto, men likaväl en hingst som inte har snoppen nere än. Så liten så liten, när man jämför med jättinnan Gwendolyn..

Jag kunde inte komma nära,
fast jag försökte truga med havrehinken.. och nog var hon hungrig allt.. men men

image289

jag får nöja mig med dessa foton alla i bortgående läge, bakifrån..

image295
men bättre det än inget inte sant? :-)

image296

Underbar dag att föla på.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj!
Är det gräs ni har där i hagen?

Underbara bilder, längtar efter att träffa undret.

2008-04-25 @ 23:40:35
URL: http://niskalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0