Aradis (Lina)

Igår så bara sprang hon när hon såg mig. Hon och den lilla skrutten (det är fortfarande en den då ingen fått komma närmare så man kan se vad det är) sprang och sprang. Lät Gwenda, Gwendolyn och Perla stå inne så Aradis kunde komma fram och äta ur hinken jag ställt vid utestallet. Men när Björn kom igårkväll hade hon inte ätit.

Idag när jag visslade in hästarna så va Aradis nästan nästan inne i stallet, men när hon såg mig så vände hon och sprang. Kom dock tillbaka och åt sen, men då va jag påväg hem så Malou har nog släppt ut dom andra damerna vid det här laget.

Perla har fått på sig exemtäcket nu när det blivit så varmt, hon behandlas med Ökozon oxå, och hoppas på att hon ska slippa de värsta besvären iår. Hon har inte börjat klia sig än, men mkt knott finns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0