Nytillskott på Snäcksjön. (Ella)

Nu kommer ni nog alla trilla av stolen när ni läser det här.
Men imorgon åker jag söderöver för att hämta Gwenda.
GWenda är ett femårigt STER friesersto som jag föll pladask för när jag såg en annons om henne i toidningen för nåon månad sedan.
Hon kom till Sverige, från Holland för ungefär två veckor sedan och för en vecka sen var jag nere hos Stallherkules och tittade på henne och föll handlöst.

Så imorgon åker jag ner och hämtar hem henne.
Hon är dessutom dräktig med Tietse och fölar tidig vår nästa år.
Såå spännande!
Mer bilder kommer när hon landat på Snäcksjön.

image152image153

image154

image155

image156

image157
Pappa Tietse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0