Hästar i trädgården. (Ella)

Varje morgon när jag vaknar öppnar jag grinden in till trädgården och låter hästarna beta här. Det är så rofyllt att se dem stå nere vid sjön och höra deras tuggande.
För någon dag sedan tog jag bilder.
Glod och Vattar stod bredvid varandra och betade i symbios och Vilja och Gwenda stod en bit bort. Dte var färguppdelat. Frostrós fick med andra ord stå helt ensam..

image191
Gwenda

image192
Vilja och Gwenda

image193
Vattar och Glod

image194
Glod och Vattar betar i symbios.

image195

image196

image197



image198
Högdräktiga Frostrós

image199
Vattar tar ett bad..

image200

image201
Frostrós

image202
Jag och Gwenda tog en promenad när Vattar och Lina skulle ta en skrittritt.

image203
Gwenda blev livrädd, för en sten..

image205
Lina och Vattar

Jag och Lina har planerat aktiviteter inför sommaren på Snäcksjön.
Jag ska uppdatera er snart. Idag hämtar jag Thori i Forsmark! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0