Isgata och longering (Lina)

Idag så åkte jag till stallet vid 12 och hade tänkt att jag skulle rida ut en sväng. Men när jag gick ur bilen och började gå mot stallet så möttes jag av en isgata. Det va Lina på hal is... F*n tänkte jag och så fick det bli en longeringsdag idag istället...

VAttar var väldigt possitiv till att jobba från marken. Han gick jätte fint i traven och efter galoppen kom det tom några töltsteg. Det har han inte gjort när vi jobbat från marken förut. Han såg fin ut när han fick gå i sin egen form. Vi slutade passet med att han fick racea loss på stora volten...

Vattar in action
Vattar in action...

snäcksjönshästar
Dessa underbara hästar möttes jag av närjag kom till stallet. Lägg märke till isgatan i förbilden...
Aradís, Perla, Vattar, Frostrós och Glod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0