Julkänsla på Snäcksjön. (Ella)

Jag är hemma och hälsar på öve rjul och nyår och har storartade planer för min tid i stallet och på gården.
Vilja ska få en rivstart i utbildningen inan hon åke roch blir inriden av Eyvi.
Glod ska sättas igång.
Frostrós ska fortsättas insittningen på sen förra julen, om ni minns.
Alla tre ska sedan iväg till Bärby för fortsatt arbete.

Gwenda, dne vackra svarta svanen är dräktig och stor om magen och mit tmål me dhenne de här veckorna är lite markarbete och NH för att få henen att inse att hon måste vara mer rädd om oss människor.
Aradís är också dräktig och verkar rätt nöjd med livet.

Ska fota Rá och Ur också, de är så stiliga med all sin enorma päls!

Unghingstarna har jag inte varit ute hos än, men det ska bli så roligt att se hur de har växt under hösten.

Så förhoppningsvis får bloggen lite liv och uppdatering från iaf min sida framöver.

Kommentarer
Postat av: Sarah

alltid lika spännande när fyrbenta underverk ska lära sig nya saker. :)

2008-02-26 @ 12:05:19
URL: http://silvergreger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0