Kvaltävling på Bärby (Lina)

I lördags bar det i väg till Bärby. Hade lyckats få med mig min pojkvän som chaufför. JAg skulle nog egentligen inte åka eftersom jag hade feber. Men hästfolk är hästfolk! ;) Går inte att göra så mkt åt saken.

Jag red endast femgången på bärby och strök mig från T2an. Orkade inte stanna kvar hela dagen.

Nu i efterhand kommer jag inte ihåg så mkt av ritten. Men jag fick pass i båda läggningarna och VAttar skötte sig fint med en näst intill däckad ryttare på ryggen! :P

Lina och Vattar galopp
Galopp på bärby

Lina och Vattar i ridhuset p? b?rby
Jag och Vattar i Bärbys fina nya ridhus

Jag har tyvärr inte varit så mkt i stallet nu eftersom jag antagligen har haft influensan. morr... Men jag ska ta och dra mig dit på lördag tänkte jag. Om inte för att rida men för att klia lite på Vattar iaf.

Jag önskar lycka till till Aradís och Perla som idag åker till Danmark för betäckning. Både jag och Vattar kommer att sakna båda på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0