travtur (Lina)

Idag red jag ut på Vattar ensammen. Idag fokuserade vi oss på traven eftersom det har varit mycket tölt ett tag nu. Vi travade på långa tyglar så han verkligen fick sträcka ut sig. Provade en ny stig och hamnade i sund. Mysigt va det, fast jag va bra rädd när jag red över vägen. (Vattar e inte helt toppen på bilar) men allt gick som tur bra och vi kom hem. Provade nya täckena som jag beställt. Men lyckades beställt ett i lite förstor stl. men jag får skicka tillbaka det eller om ngn annan vill köpa det.


Laddar inför tävlingen i helgen nu. På torsdag bär det av till Sala och på fredag startar jag kl. 11 i femgången. *håller tummarna för att passen ska bli bra*

Kommentarer
Postat av: marie olsson

När jag kom hem i söndags (28/5 -06) var jag glad. Henrik (min man) såg att jag hade haft roligt. Den första kommentar jag gjorde var "Vilket lyft att hästarna står hos Ella". Nu har jag hittat ridglädjen igen, Sorti är en fantastisk häst, som ger järnet och tycker att det är helkul att kappas med andra hästar. Nu mår Sorti, Blakkur och Marie bra.
Ha det så gott alla hästar och flickor. Tänk att ha så roligt ihop med ett gäng flickor från 20 till 14. Hästintresset har inga åldersgränser.
Kram
Marie

2006-05-30 @ 22:50:00
Postat av: Ella

Vi alla håller tummarna för Lina och Vattar i helgen!
(Och jag tycker det är jätteroligt att Marie trivs så bra!)

2006-05-30 @ 23:53:14
URL: http://www.malou.se/hastar/hestar.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0