Skritt tur ( olivia

När jag kom till stallet ganska tidigt i morse ( jag åkte med när mamma åkte till jobbet ) låg eller stog alla hästarna i vindskyddet och vilade. Aradis såg måttligt pigg ut när jag hämtade henne, så jag bestämde mej för att ta en lugn tur. Jag började med att skritta upp till crossbanan och klättrade lite i backarna där. Sen skrittade jag vidare och red vicklinge backar. Det blev endast skritt förutom en kort,avslappnad trav på långa tyglar på vägen hem. Aradis skötte sej bra och höll sej till skritt nästan hela tiden. När jag kom tillbaka var klockan bara 10.30 så då ägnade jag mej åt att dona lite i och kring stallet tills jag drog mej hem för att äta lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0