Skritt på Aradis (olivia)

Idagtog jag ut Aradis på en barabacka skritt tur. Och för första gången i mitt liv ramlade jag av henne. Nåja.. gled snarare. Vi gick på en skogsstig med en massa små träd överallt. Och plötsligt, hel utan förvarning stog jag på marken bakom Aradis ^^ Vi hade visst gått för nära ett träd,som slog i mitt ben och tryckte av mej bakåt. Ingen brakande avramling direkt, men av kom jag. Aradis var snäll iallafall. Stog alldeles stilla tills jag kravlat mej upp igen och resten av ridturen undvek hon alla träd och kvistar. Lilla hyggliga, söta Aradis <3
När vi kom hem tog jag inte hästarna och fodrade. Ella och Matilda kom körande och lassade inte Luzern, vitlök och lite annat smått och gott i foderrummet. Ella skulle till Aspö direkt efter, så jag fick turen att få skjuts hem i bil:) Matilda var snäll och släppte ut hästarna.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0