longering i spöregn (olivia)

När jag klev av bussen för att gå till stallet började det regna. Det blev bara värre och nr jag väl hade hämtat Aradis vräkte regnet ner! Mina ridkläder var alldeles för små och dessutom mullrade det då och då. Så jag tog ner Aradis på volten istället och löslongerade henne i 15 min. Hon var fin, ville helst inte gå t skritt men även det gick efter ett tag. Efter det var båda två verkligen genomblöta! När jag kommit in i stallet igen kom Ella och Matilda och lassade in två säckar havre från bilen. Vi pratade ett tag inne i värmen och sen kom min pappa för att hämta mej. Det blev ingen lång dag i stallet för min del... men ingen rår ju över vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0