Kval på Bärby (Lina)

Idag skulle jag ovh Vattar tävla femgång för första gången. vilket har lett till att jag inte sovit inatt.  Men men. Allt ska nog gå bra ändå. Började med att man fick gå upp tidigt. Ont i magen för jag inte kunde sova.


  Lina + Vattar tölt 2

Sen när jag väl kom till Bärby och hade veterinärvesiktat och haft mig blev jag lite lugnare. Jag ställde in Vattar i transporten igen så han fick äta lite. För femgångengick efter fyrgången. Så han fick ta det lite lugnt  en stund.


Lina + Vattar pass

Sen var det dax för framridning. Och jag kände lite på honom i alla gångarter och han kändes väldigt fin.
Och sen skulle vi rida till kolektingring och snart skulle femgångsprogrammet gå i gång. Allt kändes mycket bättre när jag kom fram i arbetstempo tölt. Men sen skulle passen läggas på långsidorna.

Första läggningen gick inge vidare. Men andra gick mycket bättre. Men dock energifattigt. Men det ska vi nog fixa till.

Lian + Vattar tölt


Sen var det dax för tölt programmet och det gick hur bra som helst. Jag höll på att ramla av Vattar när jag fick höra poängen. Allt över 4!!! Det har jag aldrig haft ngn gång.

Men nu är det bara att hem och träna till nästa tränging...
Då ska jag slå poängen!!

F1 3,50
T1 4,13



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0