helst i ökad tölt och passtakt... *suck* (Lina)

igår (måndag) red jag/vattar, marie/sorti och ella/thori ut en sväng på kvällen. Det var jätte mysigt och kul. Tills vi ökade takten, eftersom Vattar har stått i 4 dagar var han väldigt på hugget och skulle helst gå i ökad tölt i passtakt... *suck* men efter ett tag blev det bättre. Han började samla sig mer och lyssna bättre. sen tog vi en låååååång galopp hem och han va så possitiv och framåt så jag lag honom i pass och hade marie som dragplåter vilket gjorde att han verkligen tog i. Bästa passen hittils... (ska bara lyckas få den om 1½ vecka på tävlingsbanan oxå =s )

idag blev det inget i stallet. fanns annat som jag var tvungen att göra. Men imorron ska jag dit igen. Får se vad som händer. har fodringen ons+tors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0