Foton på Glitnir (Ella)

Idag red jag Glitnir och bad mamma att ta några bilder igen,
det kan vara bra att hela tiden får se hur man utvecklas. Framåt eller bakåt..

Glitnir kändes kanonfin, mycket mer avslappnad än förra gången vi fotade. Vi fokuserade oss mer på traven som blev mycket bättre. Tölten kändes han en aning avslagen och tog in i ordentligt, en aning högra form än jag är nöjd med. Tyvärr är kameran inte på sitt bästa humör efetr Fiji-resan och alal bilder var jättesuddia, dags att åka in på reparation.

Men här är några där man åtminstone får ett hum om hur han rör sig.

Galoppen blev jag riktigt nöjd med, han bjöd framåt utan att rusa iväg.
Glitnir och Ella
Glitnir och Ella

Traven kändes han bätter i formen, mjukar överlag i kroppen och munnen.
Glitnir och EllaGlitnir och EllaGlitnir och Ella


Tölten var som sagt lite enrgifattig mot vad jag är van och han kändes spändare i hals och nacke.
Glitnir och EllaGlitnir och EllaGlitnir och Ella

Thori fick vila idag, han kom och pussades med mig när jag gick ut nu på kvällen för att kolla läget i hagen. Aradís vilade även hon eftersom hon har haft en halvt om halvt vilovecka men imorgon kommer Olivia (hennes favorit) och ska rida henne.

Nu laddar vi inför Matildas 14:årsdag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0