Badning och stegrande häst (Lina)

Igår var första doppet för hästarna. Första gången Vattar gick i på komando... Han plumsade i glatt. Och var helnöjd.


Vattar badar


Idag så red jag och Ella ut på Vattar och Glod. Vi skulle träna tölt, stop, tölt. Vilket var första gången för mig och Vattar. Det slutade med att jag satt på en tickande bomb. Vilket resulterade i 4 stegringar under ritten. han hade så mycket energi och var jätte positiv och ville verklingen iväg. Jag har aldrig känt honom så exploativ ngn gång. Men häftig va det.

Vi var klara vid 22 och Ella va snäll och skjussade hem mig. Nu väntar en natts sömn och en jobbdag och sedan till stallet.


Kommentarer
Postat av: amanda

gullig häst på bilden

2007-03-02 @ 19:07:16
Postat av: Katarina

Hej ! :D
Er häst var värkligen pigg och glad och lever ett glatt liv med dej / er..
Han är söt..
Ett tips ..
Gå till sjön eller nå och bada hen hela tiden för då blir han snällare om man rider han sen :D

2007-09-12 @ 06:40:43
URL: http://www.stallet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0