Ridturer och sjukdom (Lina)

I torsdags när jag kom så red jag och Marie ut... Det skulle inte bli så länge men vi va ute i ca 1½ timma... Men men.... Jag och vattar racade om marie och sorti i galoppen.... :)

Sen fodrade jag å fixade lite innan jag åkte hem. Kännde att jag hade lite ont i huvudet men sen va det inte mer med det.....

MEN....sen vaknade jag på natten och hade världens feber... det va baraatt ställa fram klockan... jag kommer då inte att gå och jobba....

Så när lördagen kom och jag hade tänkt att jag skulle fixa massor med hästarna i stallet så hade jag feber och martin fick hjälpa mig och fodra så alla hästar fick stå....

Och på söndagen hade jag inte frisknat till helller.... så då fick vattar stå igen....

Vattar

Idag så tog jag mig orka att rida... skulle ha ridit med Ella men hon hade ont i magen så det blev en sväng med marie och sorti. När vi skulle galoppa så tyckte vattar att man kunde reaca om.... hmmm... men det gjorde han..... Men annars va det lyckat...bara det att han verkligen inte KAN gå i ökad tölt utan booots det blir bara passtakt... men här nedanför har ni ett bevis på att han och jag kan det....



Vattar tölt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0