Nu börjar träningen igen =) (Lina)

Nu har Vattar stått i 6 veckor. Så nu börjar vi att träna igen. I lördags 16/12 red jag- vattar, olivia - Glod och Matilda- Sorti ut på en tur. Det va jätte mysigt och Vattar känndes jätte pigg och glad att äntligen få göra ngt igen!

Sen i måndags tog jag och olivia en mörker tur med reflexer och pannlampor. Det va jätte mysigt och Vattar travade riktigt bra! :)

Idag så var jag till stallet och drev honom med boots och inspänning på stora volten. HAn gick jätte fint i traven men orkade inte hålla galoppen så han lag sig i pass, och vilken pass sen! Det är nog min lilla passponny det...

Imorgon tänkte jag nog rida en sväng.
Längtar till Peter kommer och skor.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0